Service en retour

Wat is de levertijd?

We doen ons best je bestelling zo snel mogelijk te verzenden, normaalgesproken binnen drie werkdagen. In drukke periodes kan het iets langer duren. We verzenden op maandag t/m vrijdag, dus niet in het weekend. Je ontvangt een track&trace code zodra het pakket verstuurd wordt. 

Wat zijn de verzendkosten?

Via de webshop is het op dit moment alleen mogelijk bestellingen te doen voor levering in Nederland. Daarvoor rekenen we de volgende verzendkosten:

  • Pakket 0 tot 10 kilo: € 4,95
  • Gratis verzending boven € 100,- 

Hoe kan ik betalen in jullie webshop?

Voor online bestellingen maken wij gebruik van betaling via iDeal.  

Wat is het retour beleid?

Als een product dat je hebt besteld niet aan je verwachting voldoet, dan kan deze binnen 14 dagen geretourneerd worden. Neem in dat geval contact met ons op via service@mamamo.nu
De retourzending is voor eigen rekening. Zodra we jouw retourzending hebben ontvangen, betalen wij alle betalingen inclusief verzendkosten van je bestelling terug.

Het is mogelijk om een product retour te brengen naar de winkel aan de Corsicalaan 35, te Rotterdam.
Afhandeling van de terugbetaling gaat echter uitsluitend via de webshop. Het is niet mogelijk om via de pinautomaat geld terug te storten of contant geld terug te betalen.  

Heb je een klacht?

Is er iets niet juist geleverd, ontbreek er iets of is er iets stuk? Klachten moeten binnen 7 dagen nadat je het probleem hebt geconstateerd volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Mamamo via service@mamamo.nu. Ingediende klachten worden binnen 7 werkdagen beantwoord. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door Mamamo, ruilen of vervangen we de geleverde producten kosteloos. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.